مراکز خرید آنتالیا
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
 

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا می باشد . گردشگران تور آنتالیا 94 می توانند علاوه بر خرید از دیگر امکانات این مرکز نیز استفاده کنند . از امکانات این مرکز خرید می توان به : سالن نمایش فیلم ، زمین بازی برای کودکان ، زمین بولینگ ، کافی شاپ ، رستوران ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 و ... اشاره کرد .

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

غذاهای رستوران های مرکز خرید اوزدیلک از بهترین غذاهای ترکی ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 می باشد و همچنین در این رستوران ها غذاهای بین المللی نیز سرو می شود . مراکز خرید اوزدیلک از مراکز خرید زنجیره ای می باشد . ارائه خدمات خوب به مشتریان و کیفیت خوب اجناس باعث شده تا خریداران تور آنتالیا 94 از این مرکز راضی خرید کنند.


 

خیابان آتاتورک مرکز خرید آنتالیا

 یکی از مراکز خرید آنتالیا خیابان آتاتورک است که در منطقه ای قدیمی قرار دارد . سرتاسر این خیابان مراکز خرید قرار دارد و رستوران های محلی و مغازه های مختلف و زیاد در این خیابان است .  میهمانانتور آنتالیا 94 در خیابان قدیمی آتاتورک مراکز خرید ارزان و  همچنین بوتیک های گران قیمت وجود دارد که می توانید با هر سلیقه و بودجه ای از این خیابان خرید کنید . در سراسر خیابان آتاتورک تعدادی رستوران های محلی و  کافه تریا ویژه گردشگران تور آنتالیا 94 موجود است .


 

بازار غذای سر پوشیده آنتالیا

بازار غذای سر پوشیده آنتالیا

این بازار سر پوشیده در سال 96 میلادی تاسیس گردیده است که میهمانان تور آنتالیا 94 می توانند از آن دیدن نمایند. در این بازار که به مساحت چهار صدو هشتاد هزار متر مربع است و دارای هفتصد و شصت مغازه و دفتر است.در این بازار فروشگاههای مواد غذایی،شعب بانکها،اداره پست و مغازه های میوه و سبزیجات ویژه گردشگران تور آنتالیا 94 موجود است.

مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,مراکز خرید آنتالیا , بهترین مراکز خرید آنتالیا , بهترین مراکز خرید آنتالیا , مراکز خرید ارزان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی